بانی: عبداللہ بٹ      ایڈیٹرانچیف : عاقل جمال بٹ

بانی: عبداللہ بٹ

ایڈیٹرانچیف : عاقل جمال بٹ

روزانہ دو کیلے کھانے سے صحت پر کیا اثر پڑتا ہے؟جانیں

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)کیلا سال کے بارہ مہینے دستیاب رہنے والا پھل ہے، جو بہت زیادہ مہنگا بھی نہیں ہوتا۔ عام طور پر کیلے کے بغیر کسٹرڈ اور فروٹ چاٹ نامکمل تصور کیے جاتے ہیں۔ ہم میں سے اکثر لوگ ذائقے کی وجہ سےکیلا شوق سے کھاتے ہیں  لیکن اس کی طبی افادیت سے مکمل آگاہی نہیں رکھتے۔

یہ غذائی اجزاء سے بھرپور پھل ہے، کیلے میں سیب کی نسبت چار گنا زیادہ پروٹین، دوگنا زیادہ کاربوہائیڈریٹس، تین گنا زیادہ فاسفورس، پانچ گنا زیادہ وٹامن اے اور دیگر وٹامنز اور منرلز بھی سیب کی بہ نسبت دُگنے ہوتے ہیں۔

کیلے میں تین قسم کی شوگر پائی جاتی ہے (سکروز، فرکٹوز اور گلوکوز)، جو کیلے کے ریشوں میں موجود ہوتی ہے۔ ان اجزاءکے ساتھ یہ فوری، دیر پا اور حقیقی توانائی فراہم کرتا ہے۔

کیلا ایک ایسا پھل ہے جو ناصرف توانائی سے بھرپور ہے بلکہ اس میں کئی بیماریوں کا علاج بھی پوشیدہ ہے، اس کے علاوہ بعض بیماریوں میں لوگ کیلا کھانے سے اجتناب کرتے ہیں حالانکہ حقیقت اس کے بالکل الٹ ہے۔

کچھ لوگ زیادہ کیلے کھانے سے منع کرتے ہیں تو وہیں کئی افراد صحت مند رہنے کے لیے روزانہ کی بنیاد پر زیادہ سے زیادہ کیلے کھاتے ہیں لیکن یہاں ماہرین ہمیں بتا رہے ہیں کہ اگر آپ روزانہ 2 کیلے کھائیں گے تو اس سے آپ کی مجموعی صحت پر حیرت انگیز اثرات مرتب ہوں گے، آئیے اُن فوائد کے بارے میں جانتے ہیں۔

روزانہ 2 کیلے کھانے کے صحت پر حیرت انگیز اثرات:

روزانہ دو کیلے کھانے سے صحت پر کیا اثر پڑتا ہے؟

آپ کو زیادہ توانائی ملتی ہے:

کیلے میں موجود کاربوہائیڈریٹ آپ کو زیادہ توانائی فراہم کریں گے کیونکہ توانائی وقت کے ساتھ آہستہ آہستہ جذب ہوتی ہے۔ اس کے برعکس، دانے دار چینی کے ساتھ میٹھا نمکین آپ کو ابتدائی توانائی فراہم کرے گا، لیکن وہ جو جلدی ختم ہو جاتا ہے۔

آپ کے پٹھوں میں اکثر درد نہیں ہوگا:

کیا آپ کبھی آدھی رات کو پٹھوں میں درد کی وجہ سے جاگتے ہیں؟ آپ کیلے کھا کر ایسا ہونے سے روکنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ ان میں پوٹاشیم کی اعلیٰ سطح ہوتی ہے، جو اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ آپ کے پٹھے اتنی جلدی سکڑ نہیں پائیں گے۔

سینے کی جلن کے شکار نہیں ہوں گے:

کیا آپ اکثر سینے کی جلن کا شکار ہوتے ہیں؟ پھر کیلا آپ کا بہترین دوست ہے۔ اگر سینے کی جلن کے آغاز پر کیلا کھایا جائے تو کیلا آپ کے معدے میں موجود تیزابیت کو بے اثر کرکے فوری آرام فراہم کرے گا۔

خون کی کمی ختم کرتا ہے:

کیا آپ میں آئرن کی کمی ہے؟ اس کا ازالہ آپ کیلے کھا کر کر سکتے ہیں۔ کیلے آئرن سے بھرپور ہوتے ہیں اور خون کے سرخ خلیات کی افزائش کو فروغ دیتے ہیں۔

وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے:

روزانہ دو کیلے کھانے کے نتیجے میں وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے، اس کے استعمال سے خون میں شوگر لیول متوازن رہتا ہے اور فائبر کے سبب پیٹ بھرا رہتا ہے اور انسان اضافی بھوک سے بچ جاتا ہے۔

روزانہ دو کیلے کھانے کے فوائد جاننے کے بعد، آپ سوچ رہے ہوں کہ کس طرح انہیں خاص طریقے سے اپنی غذا میں شامل کیا جائے تو یہاں ہم آپ کو کیلے کے پینکیکس بنانے کی ترکیب بتا رہے ہیں۔

اجزاء:

  • 2 انڈے
  • 1 کیلا
  • 1 چائے کا چمچ دار چینی

ترکیب:

  • سب سے پہلے ایک پیالے میں کیلے کو میش کر لیں۔ اس کے بعد انڈا شامل کریں اور اس وقت تک ہلائیں جب تک دونوں اجزاء آپس میں مکس نہ ہوجائیں۔
  • دار چینی شامل کریں اور دوبارہ ہلائیں۔
  • ایک نان اسٹک فرائنگ پین کو درمیانی آنچ پر گرم کریں۔ پھر آدھے آٹے کو پین میں ڈالیں اور اوپر کے خشک ہونے تک پکائیں۔
  • پینکیک کو پلٹیں اور 1 منٹ مزید پکائیں، آپ کے مزیدار پین کیکس تیار ہیں۔